Ruilen & Retourneren

Ruilen & Retourneren

Bij Gardenfeel streven we naar volledige klanttevredenheid. Als u vragen of problemen heeft met betrekking tot de levering of het product, stuur ons dan een e-mail, ons team zal u direct helpen. Stuur een e-mail naar info@gardenfeel.nl

14 Dagen Afkoeling

Natuurlijk kan het zijn dat u uw bestelling wilt retourneren omdat deze niet aan uw verwachtingen voldoet of u om andere redenen niet tevreden bent.

Wettelijk heeft u 14 dagen na ontvangst van uw bestelling de tijd om deze te retourneren, dit heet het "herroepingsrecht".

Wij begrijpen dat u soms langer nodig heeft om te beoordelen of u tevreden bent met uw bestelling, om deze reden verlengen wij de retourtermijn tot 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

Hoe kan ik retourneren?

Als u besluit om uw producten binnen de 14 dagen bedenktijd aan ons te retourneren, is het goed om te weten dat wij het volledige orderbedrag binnen 5 werkdagen aan u terugstorten, zodra wij het product hebben ontvangen. Helaas kunnen wij de retourverzendkosten niet vergoeden.

E-mail: Info@gardenfeel.nl
Telefoon: +31854012213

Het retourproces:

Stuur ons een e-mail met daarin het ordernummer, zodat wij weten dat wij uw bestelling terug kunnen verwachten.
Download het retourformulier, print het uit en vul in
de gevraagde gegevens Pak het te retourneren product netjes en veilig in, bij voorkeur in de originele verpakking
Stuur het pakket naar het retouradres dat vermeld staat op het retourformulier.
Stuur de Track & Trace code naar onze klantenservice, zodat wij u direct uw geld kunnen terugstorten.
Uitzonderingen op retourneren
Producten die voldoen aan één of meer van de volgende punten kunnen helaas niet geretourneerd worden:

a. Voor verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is, kunnen deze producten niet geretourneerd worden.
b. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument (maatwerk);
c. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
d. die door hun aard niet kunnen worden geretourneerd;

Wat te doen in geval van een defect product?

Hoe vervelend! Helaas kan het soms voorkomen dat uw product tijdens transport beschadigd raakt.
Hiervoor zorgen wij de eerste keer altijd kosteloos voor een nieuwe verpakking en kunnen wij helaas niet terugbetalen. Gaat het de tweede keer mis? Die kans is zeer, zeer klein. Maar dan betalen we natuurlijk wel uw volledige aankoopbedrag terug.

Pakketje kwijt?

Het kan soms gebeuren dat een pakket zoek raakt tijdens het logistieke proces. Maar maak je geen zorgen, we sturen je altijd een nieuw pakket toe voordat we overgaan tot ons retourbeleid.

Annulering van geplaatste bestellingen

U kunt uw bestelling binnen 2 uur na het plaatsen van de bestelling annuleren.
Onze orderverwerking start automatisch na 2 uur, dus annuleren is daarna helaas niet meer mogelijk.

Garantie

Garanties worden bij elk product apart vermeld. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan gerust contact met ons op voor meer informatie.

Loading...