Terugbetalingsbeleid

 

14-Daags herroepingsrecht
Het kan voorkomen dat je je aankoop wilt terugsturen, misschien omdat het niet naar wens is of omdat je van gedachten verandert over maat of kleur.

Je hebt wettelijk 14 dagen na ontvangst van je bestelling om het product terug te sturen. Dit is je "herroepingsrecht".

Producten ruilen?
Wil je een ander product, maat of kleur? Geen probleem! Gebruik ons contactformulier, geef je ordernummer (beginnend met #GF…) op en laat ons weten wat je wilt ruilen. 

Hoe retourneer je een item?
1. Laat ons via het contactformulier  weten dat je iets wilt retourneren zodat wij de terugbetaling kunnen voorbereiden.
2. Wij sturen hierna de instructies hoe je jouw bestelling kunt retourneren.
3. Stop het ingevulde retourformulier bij je zending.
4. Stuur je pakket naar het adres op het retourformulier.
5. Mail ons de Track & Trace code, dan regelen wij je terugbetaling zo snel mogelijk.

LET OP: Zonder voorafgaande melding en als het retourformulier ontbreekt, kunnen we je betaling niet verwerken. Het zou dan niet duidelijk zijn dat het pakket van jou komt.

Bestelling annuleren
Je kunt je bestelling binnen 2 uur na plaatsing annuleren. Daarna gaat onze verwerking verder en is annulering niet meer mogelijk. Je kunt altijd besluiten om het te retourneren na ontvangst.

Kosten voor retourneren?
Retourkosten zijn voor rekening van de klant. De kosten starten vanaf €6,95 in Nederland en €10,95 in België.

Voor Nederland adviseren wij PostNL, en voor België Bpost.

Niet retourneerbare producten

Vanwege hygiënische redenen kunnen producten zoals ondergoed, zwemkleding, haar- en huidverzorgingsproducten, oorbellen en bepaalde beautyproducten niet worden geretourneerd.

Defect product ontvangen?
Erg jammer! Als een product beschadigd aankomt, neem dan contact met ons op. We sturen kosteloos een vervanging de eerste keer. Als het nog een keer gebeurt, wat zelden is, ontvang je je volledige aankoopbedrag terug.

Verzender is aansprakelijk
De verzender draagt altijd de verantwoordelijkheid, ook bij retouren. Zorg daarom voor een Track & Trace code en voeg het retourformulier toe.

Garantie
Elk product heeft zijn eigen garantie. Als er geen informatie staat, neem dan contact met ons op.

Neem contact op

ECOM INOVEST LIMITED

WORKSHOP 60, 3/F, BLOCK A, EAST SUN INDUSTRIAL CENTRE
NO. 16 SHING YIP STREET
KOWLOON <br>HONG KONG

COMPANIES REGISTRY NO. 3318328

+852 92906249

Of gebruik het contactformulier op onze website.


Als de retourzending wordt veroorzaakt door de consument, moet de consument verantwoordelijk zijn voor de verzendkosten De specifieke vergoeding moet worden gebaseerd op het expressbedrijf dat u kiest

Indien de ontvangen goederen om onze redenen beschadigd of niet correct zijn en de consument om deze reden niet verplicht is de verzendkosten te dragen